Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

aku,dia dan kamu

sejak dua menjak nie aku berada dalam mood aku,dia dan kamu...knape ek???...
aku adalah seorang insan biasa yang punya jiwa dan cinta di hati...
kau datang tika aku memerlukn cinta di hati..
dan kamu menjelma tika aku dan dia tidak lagi bersama...

aku dan dia pernah bersatu dan bersama..walaupun seketika cuma tapi aku amat menyayangi dia...
perpisahan itu terjadi mungkin atas ketidak sefahaman keduanya...
aku cuba melupakan kenangan itu,dan setelah itu kamu menjelma di hadapan membuka hati aku yang telah lama lara...kamu sangat istimewa di hati aku..aku memerlukan kamu untuk aku mencari kebenaran cinta suci..kamu telah membuka kotak fikiran ku tentang cinta yang selama ini kabur di mataku...

kamu memberiku pertunjuk untuk ak menghargai finta dan ksih sayang...
aku yang dulu sewaktu bersama dia tidak menghiraukan cinta antara kami tapi kini dapat merasakan cinta apabila aku mengenali kamu..

AKU:
insan yang punya harga diri
punya rasa cinta
punya keinginan untuk dicintai
punya keinginan untuk menyintai
punya segalanya

DIA:
insan yang pernah aku syangi
insan yang pernah menyayangiku
insan yang telah membuka pintu hatiku
insan yang telah mengajar ak erti sebenar cinta
erti kekuatan diri
dan erti menghargai setiap perhubungan

dan KAMU:
insan yang terlalu istimewa bagi ku..
insan yang sekarang ini sentiasa menjadi sebutan di bibirku
insan yang sentiasa berada dalam ingatan ku
setiap detik,saat,masaa
insan yang mengajar ak erti menghargai cinta,
erti menghargai kasih sayang,
erti menghargai diri
dan erti sebenar lumrah kehidupan dan cinta...
dan kamu juga telah banyak memberi semangat dan kekuatan padaku..


DAn AKU inginkan kebahagian yang selama ini aku cari untuk mengubah hidupku ke arah yang lebey baik dan dalam keadaan kegembiraan...jika bukan jodoh aku bersama dia atau kamu..cukupnya kita hanya akan menjadi kawan sehingga ke akhir usia kita dan aku berdoa kepadaNYA agar pertemukan aku dengan insan yang betol2 mencintai dan menyayangi aku sepenuh hati dan menerima seadanya aku...

No comments:

Post a Comment

Chat Room...