Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

biarkanku pergi...

tanggal itu tidak lagi ku ucapkan padamu tarikh perkenalan itu...
sengaja ku lakukannya demi untuk melupakan mu...
aku tidak mahu lagi mengingatimu...
ku bukannya aku ingin menyakiti hatimu..
tapi ku lakukannya demi kebaikan aku dan diriku..

kau adalah yang teristimewa yg pnh ad lam hatiku....
setiap detik dan waktuku memikirkanmu....
setiap kali fikiranku ke arahmu..
setiap itulah rinduku bertandang tanpa pergi...

kau adalah kau..
dan aku adalah aku...
cerita kita mungkin sama tetapi hati kita berbeza...
aku tidak akan mungkin memilikimu..
kerna aku tidak mahu mengotori dirimu...
aku adalah apa yang aku tahu...
jadi itu aku tidak mahu memilikimu..
dan mendekatimu...

andaikan aku bisa memutarkan waktu itu..
aku tidak mahu bertemu denganmu pada waktu itu..
kerna aku tidak mahu terseksa begitu..
amat perih dan pedih aku rasakan kini..
bertepuk sebelah tangan adalah satu cabaran..
dan penantian adalah satau penyiksaan...

andaikan kau tahu apa yang aku tahu...
pastinya kau akan melarikannya dariku..
melarikan perasaanmu,hatimu dan dirimu...
andainya itu terjadi..
aku bersedia menerimanya...

aku ingin kaw tahu...
aku amat menyayangimu...
tapi aku tidak berdaya lakukan apa-apa...
biarlah angin rindu dan wangian kasihmu pergi jauh dari hatiku..
biarlah ku di sini kaw di sana..
anggaplah pertemuan akhirku menjemputmu itu...
menjadi kenangan,pertemuan dan jemputan yg terakhir..

terima kasih padamu yg hadir lam idopku...
aku sgt menghargai kehadiranmu itu...
doaku agar kaw dipertemu dengan yg lebey baik dariku..
aku bukanlah untukmu...

harus nyatakan ku biarkan engkau pergi...
membuatku terpuruk rasa ingin mati...
derita yang menjerat kapan akan berakhir..
hanya kau yang mampu taklukan hatiku...


(telahku cuba menahan air mataku dari mengalir dari mula aku menulis warkah ini tapi akhir aku x berdaya..ianya mengalir jatuh ke pipi ini)

No comments:

Post a Comment

Chat Room...