Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

24 july 2010 : 8.40 P.M..

Pelik!!..
nape dye tetibe kol ak mlm nie...
aku tanye dye nape??..
dye jwb : first sbb dpt kol free n second saye da lame x borak ngan awk...

nape an setiap kali aku cuba nk lupekan dye n nk lepaskan dye pergi dari idop aku,setiap tue la dye kembali ngan pasaan seronok yg membuatkn mood aku gembira...aku x mau sentiase selalu berada disampingnya kerna aku takot pasaan itu datang lagi...aku x mau cintaku x berbalas n ianya menjadi cinta yang bertepuk sebelah tangan...

ku serahkan segalanya kepada illahi..ku akan terima segalanya...sekarang ku mengharapkan kejayaan bagi aku dan diriku..soal jodoh n ketentuan biarlah masa yang menentukan dan takdir yang menetapkan...aku pun lambat ag nak kahwin..still ad mase...aku perlukan kejayaan...jika ada jodoh aku ngan dye adalah,jika tiada biarkanlah ianya berlalu seperti ini...

dye pernah memberitahuku : kalau da jodoh kite x kemana...kite tetap akan bersama..apa yang saye nak awak fokus pada study awak n saye doakan awak berjaya mencapai cita-cita awak... soal jodoh biarlah ditentukan oleh ketentuan illahi...

(Pada masa aku menulis blog ini ak rase betol2 tenang...thanx kat dye yg membangkitkan mood aku malam nie....bila aku fikir balik biarlah sume ini terjadi..aku harus terima ngan rela hati..n kene yakin yang dia mungkin bukan jodohku..thanx kat awak membuka minda n fikiran sye pd masa ini..aku berserah sume nye pada takdir..sesungguhnya ak sekarang tidak bersedia untuk dimiliki oleh sesape n memiliki sesape.."single is better than kapel"...bab kate dye....)

so mulai hari ini kite kwn k,sye akan lenyapkan segala pasaan sye kat awk n kite bina semula ikatan persahabatan k...thanx awk...
Read More..

perasaanku!

tetibe jerk aku ase sgt sedey bile ak tgok pofile Fb dye...pasaan rindu tetibe jerk menjelma melayang-layang dan menari-nari dipikiran ku...segala kenangan bermain diminda ku..kenangan dulu masih ternyata tidak akan bisa hilang walau ditelan ribut dan badai....

"maafkanlah aku lari dari kenyataan..bukan karena aku tak punyai rasa sayang.. maafkanlah aku mencoba tuk berlari..karena satu hati engkau pasti kan mengerti.."

adoyai,nape sume nie terjadi..bukan ku salahkan takdir tapi kenapa sume nie datang tika aku lam perasaan yg "ntah la aku sendiri pn tak dpt nk tafsirkan nye"...

kenape..kenape...kenape??...

i need a shoulder now...my tears coming down..down n down..OMG...

what happen on me rite now....

need somebody to hug n give me a shoulder...help me!!...
Read More..

tarikh ini....

24 July 2010...

hari ini merupakan hari lahir dia yang ke 19,sejak ak mengenali dirinya aku sangat berharap tali persahabatan aku ngan dye sentiase okey.aku berharap aku dapat "wish" "eppy bufday" kat dye ngan pasaan yang tiada ragu-ragu..saat itu lah yg aku tunggu kerna aku telah berjanji pd diriku bahwa aku akan sentiase jadi kwn terbaik disisi nya,,,tapi aku tidak mampu melakukan itu.aku telah menjauhkan diriku ngan dirinye sejak 2 bulan yang lalu...bukan aku sengaja lakukan ini tetapi aku terpakse.aku x mahu pasaan aku ini dilukai lagi..

aku lakukan ini kerna ak mahu jauhkan pasaan syg ku padanya...aku amat menyayanginya...ak mahukan dye jadi lebih dari sorg kawan...

pada tarikh ini : aku mengucapkan selamat ari jadi kepada nye (eppy bufday to you..may God bless on what you do...hope u always in full of happiness n succeed in the future)..itulah kata-kata yang ak berikan padanya dengan harapan dye tidak membalas msj ku...tp ap yg aku dpt adalah (tenkiu..sye arap kite still kwn cam dulu.. =) )...aku tidak mengharapkan itu...

pada jam 11.30 : awak lame kite x msj an..nape awak x cam dulu...lame awak menyepi??..
_aku tak tahu nak menjawab ap...sesungguhnya aku secara jujur nye ingin menjauhkan diri darinya...aku tidak tahu kenapa,apa yang aku tahu adalah aku tak mahu terus berhubungan dengannya kerna aku tak mahu pasaan aku padanya terus berbunga-bunga n terus mekar di taman hati...

kepada awak : saya nak minx maaf kat awak kerna sya bukanlah yg terbaik buat awk....maaf kan saya kerna terpakse menjauhkan diri dari awak...maafkan jika kata-kata sms saya pada hari ini mematikan mood bufday awak..bukan niat saye tapi saya terpakse...dari sya melukai awak biarlah sye melukai hati ini....awak terlalu baik bg sye...satu lagi saye nak ucapkan time kasih kat awak selame perkenalan kita nie awak byk wat sye eppy n awk ajar sye ap itu cinta n erti ksh syg...ini membuatkan sye lebey matang....seandainya sye pulang nanti n sye tidak memberitahu awak sye minx maaf kerna sye bukan sengaje tak nak jumpe tapi "biarlah sye je yg tau sbb nya knpe sye wat cam tue",,,maaf kan sye...terima ksh ats segalanye...kenangan bowling,kenangan karaoke,kenangan bufday sye kat bowling,kenangan hadiah bufday sye(saye xkn lupekan coklat 2 n kad ucapan bufday..tuela kali pertame sye dapat kad ucapan dari owg yg tol2 sye syg) nn yg paling penting kenangan terakhir kite berjalan kkai dari uma awak ke kedai mkn sblh uitm.... sweet sgt mse tue...terima kasih atas segala nye...

saye xkan lupekan sume nie...awak jgn ingat law sye x text awk x contact awk tue bermakne sye x ingat awk..awk sentiase lam ingat n kenangan terindah sye...mungkin tiada jodoh antara kite.. jodoh ketentuan ditangan tuhan..sye doakan awak sentiase lam keadaan yang selamat dan sejahtera serta diredhai oleh Allah...

maafkan saye....
u always be my friend in my heart....
u r my sweety in the heaven...
may God bless you...
Read More..

For the rest of myself...

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself feel so strong
Everything changed when you came along
OOOO
And theres a couple word I want to say
Read More..

sekadar lelaki biasa by Feelhoney

Wajah nan rembulan
Meruntun jiwaku
Tiap tutur kata
Penuh keimanan

Tetapi diriku
Berbeda denganmu
Aku hanya insan penuh kejahilan

Adakah mungkin kan ku miliki kasih
Atau sekadar dalam hati

Ya Allah perkenankan doaku
Jadi ku halal baginya
tuk membimbingku kepadamu
ku harapkan
haruskah untukku luah rahsia cinta
di jiwa siapalah aku
sekadar lelaki yang biasa


Cintaku tak bererti milikinya
Tapi cukup sekadar doa
Bahgiaku untuknya

Ya Allah perkenankan doaku
Jadi ku halal baginya
tuk membimbingku kepadamu
ku harapkan
haruskah untukku luah rahsia cinta
di jiwa siapalah aku
sekadar lelaki yang biasa
Read More..

hati yang telah kaw sakiti....

aku x phm la kenape ade gak manusia yg bertopengkan syaitan atas dunia nie...law sebut sal hipo da bape byk scene utk watak lelaki hipokrit ak bwak....sume nye gare2 dye la...ak bkn plakon la nk bwk watak2 cam tue..ak student medical lab..bukan plakon profesional...ko taw x betape letey nyew ak nk wat sume tue..letey..letey..letey..kalaw cemburu ckp cemburu bha..ndak pyh law mau di ckp2 blakang...semakin ari ak tgok muka kaw..semakin sakit bha atie ak nie...ko phm kah pasaan ak camne??...skit btol nie....sakit taw x???.....nape lah camnie....juz be urself la bha...kalo x mampu jgn la nk high taste sgt...jd biasa2 sjak suda la..ndak pyh maw lebey bha...ko x pnt ke tipu sana tipu sini...ap jugak kaw dpt law wat sume tue...ap???...kasi taw dulu ak.....ap yg kaw dpt??..ap???....jgn jd budu bha....simple is better than over...jgn nk nunjuk law x mampu..ko ingt owg akan suke ke ngan care kaw yg camnie...ingat suke ke??..meluat ag ad....ya ampun,hanya tuhan je la tahu pasaan n atie aku tyme aku tulis sume nie..memg pns thp ap da nie..geram giler...sgt2 geram....
Read More..

aku adalah aku..
aku adalah insan yang tidak sempurna..
aku insan yang punyai kekurangan diri..
aku mempunyai kelemahan yang tersembunyi disebalik keyakinan diri...

diriku tidak sesempurna yang diimpikan...
aku mampu memberi apa yang termampu ku bagi..
tiada lebih tiada pula yang kurang..

diriku mohd khairi...
aku dilahirkan dengan kesempurnaan fizikal..
tetapi untukku berikan yang sesempurna yang kau impikan tidak lah mampu ku beri kerna aku hanyalah insan hina yang banyak kekurangan dan kelemahan..hanya Dia yang maha esa mempunyai sifat kesempurnaan yang sempurna.....

siapakah khairi yang dimaksudkan :

KHAIRI : menurut makna ini dalam islam khairi bermaksud kebaikanku dan kewajipanku..
bagi aku ianya sesuatu yang sangat indah jika dikaji dan dihayati dengan renungkan menghadap illahi...

bagi aku KHAIRI adalah :

K : kuat emosi n kuat merajuk
H : hanya aku yang mengerti aku n kehendakku..Hate hipokrit n Hot-Tempered..
A : Appreciatable about love
I : I am what i want to be..
R : Romantic (maybe) n it will be Righteous..
I : Its me n myself..


Read More..

kawan setiap langkah kaki ku menyusun langkah dan gerakannya pasti ada di antara kalian yang turutinya..kemana saja langkah kakiku pergi pasti nya langkah kaki kalian turut mengikuti jejak langkah kakiku..ku merasakan bahawa hanyalah aku dan kalian saja yang saling kenal mengenali sesama kita...

persahabatan yang terjalin selama ini akan aku hargainya sbg satu kenangan abadi yg pastinya akan aku ingati hingga akhirnya...

kawlah derita..kawlah bahgia dan kawlah segalanya..

segalanya mungkin terjadi...andai ditakdirkan suatu ari nanti aku pergi meninggalkan kalian.. pintaku ingatlah aku dalam doa kalian..hargailah setiap masa kita bersama..walaupun daku tiada lagi di sisi kalian..jgn pernah kalian lupakan aku kerna aku akan menanti kalian di sana..pinta ku jangan lah kalian tangisi permergian ku dengan air mata..tangisi lah kepergian ku ini dengan esakan bacaan yassin....

tiada kata yang mampu ku luahkan untuk aku buktikan betapa aku sangat menyayangi kalian..
walopn byk kali aku menyakiti hati kalian tapi ingatlah kalian tetapa yang terbaik di hati aku..
aku sangat menyintai kalian.,hanya tuhan yang bisa mengerti hati dan perasaan ku..

aku sangat menyayangi n menyintai kalia..sayang sume nye..muahh...
Read More..

Chat Room...