Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

aku adalah aku..

aku adalah insan yang tidak sempurna..
aku insan yang punyai kekurangan diri..
aku mempunyai kelemahan yang tersembunyi disebalik keyakinan diri...

diriku tidak sesempurna yang diimpikan...
aku mampu memberi apa yang termampu ku bagi..
tiada lebih tiada pula yang kurang..

diriku mohd khairi...
aku dilahirkan dengan kesempurnaan fizikal..
tetapi untukku berikan yang sesempurna yang kau impikan tidak lah mampu ku beri kerna aku hanyalah insan hina yang banyak kekurangan dan kelemahan..hanya Dia yang maha esa mempunyai sifat kesempurnaan yang sempurna.....

siapakah khairi yang dimaksudkan :

KHAIRI : menurut makna ini dalam islam khairi bermaksud kebaikanku dan kewajipanku..
bagi aku ianya sesuatu yang sangat indah jika dikaji dan dihayati dengan renungkan menghadap illahi...

bagi aku KHAIRI adalah :

K : kuat emosi n kuat merajuk
H : hanya aku yang mengerti aku n kehendakku..Hate hipokrit n Hot-Tempered..
A : Appreciatable about love
I : I am what i want to be..
R : Romantic (maybe) n it will be Righteous..
I : Its me n myself..


No comments:

Post a Comment

Chat Room...