Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

kawan setiap langkah kaki ku menyusun langkah dan gerakannya pasti ada di antara kalian yang turutinya..kemana saja langkah kakiku pergi pasti nya langkah kaki kalian turut mengikuti jejak langkah kakiku..ku merasakan bahawa hanyalah aku dan kalian saja yang saling kenal mengenali sesama kita...


persahabatan yang terjalin selama ini akan aku hargainya sbg satu kenangan abadi yg pastinya akan aku ingati hingga akhirnya...

kawlah derita..kawlah bahgia dan kawlah segalanya..

segalanya mungkin terjadi...andai ditakdirkan suatu ari nanti aku pergi meninggalkan kalian.. pintaku ingatlah aku dalam doa kalian..hargailah setiap masa kita bersama..walaupun daku tiada lagi di sisi kalian..jgn pernah kalian lupakan aku kerna aku akan menanti kalian di sana..pinta ku jangan lah kalian tangisi permergian ku dengan air mata..tangisi lah kepergian ku ini dengan esakan bacaan yassin....

tiada kata yang mampu ku luahkan untuk aku buktikan betapa aku sangat menyayangi kalian..
walopn byk kali aku menyakiti hati kalian tapi ingatlah kalian tetapa yang terbaik di hati aku..
aku sangat menyintai kalian.,hanya tuhan yang bisa mengerti hati dan perasaan ku..

aku sangat menyayangi n menyintai kalia..sayang sume nye..muahh...

No comments:

Post a Comment

Chat Room...