Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

perasaanku!

tetibe jerk aku ase sgt sedey bile ak tgok pofile Fb dye...pasaan rindu tetibe jerk menjelma melayang-layang dan menari-nari dipikiran ku...segala kenangan bermain diminda ku..kenangan dulu masih ternyata tidak akan bisa hilang walau ditelan ribut dan badai....


"maafkanlah aku lari dari kenyataan..bukan karena aku tak punyai rasa sayang.. maafkanlah aku mencoba tuk berlari..karena satu hati engkau pasti kan mengerti.."

adoyai,nape sume nie terjadi..bukan ku salahkan takdir tapi kenapa sume nie datang tika aku lam perasaan yg "ntah la aku sendiri pn tak dpt nk tafsirkan nye"...

kenape..kenape...kenape??...

i need a shoulder now...my tears coming down..down n down..OMG...

what happen on me rite now....

need somebody to hug n give me a shoulder...help me!!...

No comments:

Post a Comment

Chat Room...