Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

tarikh ini....

24 July 2010...


hari ini merupakan hari lahir dia yang ke 19,sejak ak mengenali dirinya aku sangat berharap tali persahabatan aku ngan dye sentiase okey.aku berharap aku dapat "wish" "eppy bufday" kat dye ngan pasaan yang tiada ragu-ragu..saat itu lah yg aku tunggu kerna aku telah berjanji pd diriku bahwa aku akan sentiase jadi kwn terbaik disisi nya,,,tapi aku tidak mampu melakukan itu.aku telah menjauhkan diriku ngan dirinye sejak 2 bulan yang lalu...bukan aku sengaja lakukan ini tetapi aku terpakse.aku x mahu pasaan aku ini dilukai lagi..

aku lakukan ini kerna ak mahu jauhkan pasaan syg ku padanya...aku amat menyayanginya...ak mahukan dye jadi lebih dari sorg kawan...

pada tarikh ini : aku mengucapkan selamat ari jadi kepada nye (eppy bufday to you..may God bless on what you do...hope u always in full of happiness n succeed in the future)..itulah kata-kata yang ak berikan padanya dengan harapan dye tidak membalas msj ku...tp ap yg aku dpt adalah (tenkiu..sye arap kite still kwn cam dulu.. =) )...aku tidak mengharapkan itu...

pada jam 11.30 : awak lame kite x msj an..nape awak x cam dulu...lame awak menyepi??..
_aku tak tahu nak menjawab ap...sesungguhnya aku secara jujur nye ingin menjauhkan diri darinya...aku tidak tahu kenapa,apa yang aku tahu adalah aku tak mahu terus berhubungan dengannya kerna aku tak mahu pasaan aku padanya terus berbunga-bunga n terus mekar di taman hati...

kepada awak : saya nak minx maaf kat awak kerna sya bukanlah yg terbaik buat awk....maaf kan saya kerna terpakse menjauhkan diri dari awak...maafkan jika kata-kata sms saya pada hari ini mematikan mood bufday awak..bukan niat saye tapi saya terpakse...dari sya melukai awak biarlah sye melukai hati ini....awak terlalu baik bg sye...satu lagi saye nak ucapkan time kasih kat awak selame perkenalan kita nie awak byk wat sye eppy n awk ajar sye ap itu cinta n erti ksh syg...ini membuatkan sye lebey matang....seandainya sye pulang nanti n sye tidak memberitahu awak sye minx maaf kerna sye bukan sengaje tak nak jumpe tapi "biarlah sye je yg tau sbb nya knpe sye wat cam tue",,,maaf kan sye...terima ksh ats segalanye...kenangan bowling,kenangan karaoke,kenangan bufday sye kat bowling,kenangan hadiah bufday sye(saye xkn lupekan coklat 2 n kad ucapan bufday..tuela kali pertame sye dapat kad ucapan dari owg yg tol2 sye syg) nn yg paling penting kenangan terakhir kite berjalan kkai dari uma awak ke kedai mkn sblh uitm.... sweet sgt mse tue...terima kasih atas segala nye...

saye xkan lupekan sume nie...awak jgn ingat law sye x text awk x contact awk tue bermakne sye x ingat awk..awk sentiase lam ingat n kenangan terindah sye...mungkin tiada jodoh antara kite.. jodoh ketentuan ditangan tuhan..sye doakan awak sentiase lam keadaan yang selamat dan sejahtera serta diredhai oleh Allah...

maafkan saye....
u always be my friend in my heart....
u r my sweety in the heaven...
may God bless you...

No comments:

Post a Comment

Chat Room...