Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

cinta khairi

setelah aku sedar dari lena ini baru ku sedar bahawa :

aku hanya bisa menyayangi dan menyintaimu..
tetapi..
aku tidak ditakdirkan untuk dicintai olehmu..



rabu,22 sep. 2010
9.02 P.M
Read More..

Hari ini & Pada ketika Ini...

hari ini merupakan hari ketiga umat islam meraikan sambutan hari raya Aidilfitri...suasana hari taya masih menebal di dada ku ini...tepat jam 3.30 petang aku selamat sampai di kuantan dari kampungku..tiba saat nya kini aku beraya ke rumah kawan-kawan coz nie la hari terakhir aku di kuantan sebelum aku bertolak ke terengganu pada hari esok..daan seterusnya pulang ke kampus dan kembali menjalani kehidupan seperti biasa sebagai seorang mahasiswa..

Pada malam ini tepat jam 8 malam aku bertandang ke rumah "dia"..hati aku resah,gelisah dan berdebar..semuanya ada..kenape ek..padahal salu jerk ak datang uma die..mungkin kali nie lain kowt coz hari ni merupakan genapnya setahun tarikh aku berkenalan ngan "dia"...sekejap jerk masa berlalu seolah-olah baru semalam aku bertemunya di bazaar itu..gurau senda n semuanya bagaikan mimpi jerk...

Pada malam itulah kite sama2 gi beraya kat umah kwn awk tue an..saya mmg segan gila nak pergi tp disebabkan ayah awak suh follow,awak suh ikut n kwn saya yg nak sgt pergi so saya wat x taw malu jerk masa tue..seyes sye nk ckp kat awak mmg malu gila saya tyme tue..tp nk wat camne an..saya redha je la sebab da terlanjur dtg kat situ...saya cakap kat awak yang saya nak balik tapi awak cakap nape cepat sangat..awak nak g ane.....dan pada masa tue saya x taw nk balas apa sbnrnya coz saya segan la stay lame2 kat uma kwn awk tue...lg pn kite bkn ada pape pn an...law kite ckp bisik2 ker,t kwn2 awak ckp pe lak an...padahal kite bkn ada pape ikatan pun xkan tue pn nk berbisik2...nk mesej2...

Dan pada saat awak bercakap ngan saya masa awak kat atas tangga tue an,hati saya seolah-olah nak lepaskan awak pergi buat selamanya..coz saya rasakan...jika kita terus keep in touch berpanjangan saya takot perasaan itu kembali lagi..datang kembali perasaan yang sama seperti dulu..x sanggup rasa nya saya berhadapan ngan nya lagi...semakin lama saya kenal awak semakin terseksa rasanya jiwa ini...sampai kapankah sume ini akan memberikan jawapan nya..adakah Ya atau Tidak...

Sejujurnya saya pun xnak kehilangan awak tp saya harus lakukannya kerna saya xnk lg cinta ini diibaratkan bagaikan bertepuk sebelah tangan..terseksa jiwa dan ragaku ini...mungkin inilah suratan yang kita ditakdirkan untuk berkawan selamanya tanpa adalah apa-apa ikatan...

Ahad;12 september 2010
12.25 malam

Read More..

Salam Lebaran Buat Semua...

Sepanjang idop ak,ak x pnah terpk nk wat blog..tp hasil drpd beberape faktor ak create blog ak sdri utk luahkan ap yg aku ase..Dan buat kali pertamanya sepnjg 19 taon ak idop nie la kali pertama ak wish salam hari raya lam blog ak sdri..

Kepade semua kengkawan aku : Ex-Student SK Semambu,Ex-Student SMK Semambu,MLT APR09..Kengkawan Fb n Kengkawan yang mengenali diri aku secara langsung atau tidak langsung,kat sini aku nk ucapankan Selamat Hari Raya Aidilfitri kat korg sume...semoga menyambut Hari Raya ngan penuh rasa syukur n kegembiraan..10 jari aku susun memohon sejuta keampunan di atas segala silap dan salah aku kat korg..harap dimaafi..

kepade seluruh keluaraga : along ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Dan Batin..

sincerely from Qhairiey Rush-It
wednesday,8 september 2010
8.08 P.m
Read More..

Bila Terasa Sunyi..

nape ek malam nie aku rase cam sedey n sunyi jerk..semakin dekat nak raya semakin sayu jerk ati ak nie..banyak benda ke yang aku pk,ak rase xda pn..tp nape ek??..sedey,sayu,sume ad..aku rindu tiap saat yang berlalu..kenangan zaman kanak-kanak,zaman persekolahan,zaman remaje n x lame ag dah nak melangkau zaman dewase dan alam pekerjaan..mungkin ni kowt yg wat aku pk cam2 sampai ase sedey..mungkinla kowt..mungkin ak takut nk menghadapi masa depan yang bakal mendatang x lama ag..

tambah sedey lagi,hati nie ase still x puas jumpe mbr2 lame yg da bape taun x jumpe...reunion ngan dak2 skola keb. semambu ari tu x cukup..kejap je rase bape jam jerk..aku still xpuas nk jumpe korg..bila la kite dapat kumpul n jumpe cam tue ag ek..ketawe same2..mmg havoq n gile2 an mase tue..pasaan aku mase tue as organiser sgt gembira n sedey...mmg happennig..syg korg..

sedey ag kowt sbb raye taun nie dpt beraye kejap jerk coz ak amik keputusan nk blik kelantan awal,nak keje..yela cuti final pn 2 minggu ag..so ak amik keputusan bek ak keje dari duk diam xpa wat pape an..ak kena face la ngan sume nie..xdpt nk jumpe kengkawan..hang out..beraye same2...sorie kengkwn..pape pn,ak akan sentiase ad utk korg selagi nyawa ku ni di kandung badan..

myb la sedey sbb rindu kat mber2 kolej kowt..gelak ketawe same2..suka duka..jalan2..best nyer..

Pape pn ak kna tabah coz xkn seentiase nk idop lam kesedihan an..ak syg sumenye..
love u all..muahh..

sincerely from : Qhairiey Rush-It
wednesday,8 september 2010
8.01 P.m
Read More..

Chat Room...