Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

Bila Terasa Sunyi..

nape ek malam nie aku rase cam sedey n sunyi jerk..semakin dekat nak raya semakin sayu jerk ati ak nie..banyak benda ke yang aku pk,ak rase xda pn..tp nape ek??..sedey,sayu,sume ad..aku rindu tiap saat yang berlalu..kenangan zaman kanak-kanak,zaman persekolahan,zaman remaje n x lame ag dah nak melangkau zaman dewase dan alam pekerjaan..mungkin ni kowt yg wat aku pk cam2 sampai ase sedey..mungkinla kowt..mungkin ak takut nk menghadapi masa depan yang bakal mendatang x lama ag..


tambah sedey lagi,hati nie ase still x puas jumpe mbr2 lame yg da bape taun x jumpe...reunion ngan dak2 skola keb. semambu ari tu x cukup..kejap je rase bape jam jerk..aku still xpuas nk jumpe korg..bila la kite dapat kumpul n jumpe cam tue ag ek..ketawe same2..mmg havoq n gile2 an mase tue..pasaan aku mase tue as organiser sgt gembira n sedey...mmg happennig..syg korg..

sedey ag kowt sbb raye taun nie dpt beraye kejap jerk coz ak amik keputusan nk blik kelantan awal,nak keje..yela cuti final pn 2 minggu ag..so ak amik keputusan bek ak keje dari duk diam xpa wat pape an..ak kena face la ngan sume nie..xdpt nk jumpe kengkawan..hang out..beraye same2...sorie kengkwn..pape pn,ak akan sentiase ad utk korg selagi nyawa ku ni di kandung badan..

myb la sedey sbb rindu kat mber2 kolej kowt..gelak ketawe same2..suka duka..jalan2..best nyer..

Pape pn ak kna tabah coz xkn seentiase nk idop lam kesedihan an..ak syg sumenye..
love u all..muahh..

sincerely from : Qhairiey Rush-It
wednesday,8 september 2010
8.01 P.m

No comments:

Post a Comment

Chat Room...