Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

marah @ cemburu ??...

aku x pernah marah law korang kapel tapi mungkin aku akan rase sedikit cemburu law korang kapel kot...mungkin salah sorang dari korang merasekan aku akan buat ape yang aku cakap tue "aku x akan tegur korang lam mase seminggu" ... mungkin itu akan berlaku atau tidak .. aku akan rase eppy law korang kapel .. walopun ade sedikit kecemburuaan lam hati aku .. mungkin korang akan lebey bahagia bersama .. aku x boley nak penuhi kepentingan diri aku .. korang berhak mendapatkan kebahagiaan yang korang nak .. aku hope sangat korang kapel bersame.. ciptalah kebahagiaan yang korang nak... aku akan sedey law aku x merelakan hubungan korang coz korang kawan2 yang aku sayang .. law korang sayang kan aku korang jagelah hubungan korang tue .. aku nak tengok korang eppy ... itulah yang boley buat pasaan cemburu aku ilang n membuatkan aku bahagia....

1 comment:

  1. nahhhh.. cemburu kaa? aduiiii, siapa juga d maksud kan ituuu? *hahahahahahahahah

    ReplyDelete

Chat Room...