Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

Lembaran 2011

Lembaran 2011 agak2 hambar kowt..

hambar mencari konklusi dan mengenali diri...

"aku yang hilang dalam kesamaran"
aku x taw nape aku suke ngat ngan ayat nie...
walopun simple tapi ntah la..
cam pnuh ngan makne jerk...

2011 - tahun yang membuatkan umo aku kini genap 20 tahun...
ase cam x caye je kan,aku da 20 tahun idop kat dunia nie...
thanx Allah sbb bg aku idop selama 20 tahun nie,,,
ase cam kejap je idop kann....

Aku hope tahun nie lebey bermakna dari sebelum nya...
Aku hope dapat temui cinta sejati yang selama ini ku cari...
Dambaan ku buat wanita yang btol mengasihi....

2011 - jugak mungkin membuatkan aku lebey matang dan berfikiran positif...
berfikir untuk Hidup....
berfikir untuk kehidupan..
dan juga berfikir untuk menghidupkan....

2011 - Berharap agar Allah memberikan aku Nyawa untuk aku terus hidup untuk kehidupan..
Mengharapkan kejayaan dan kehidupan diredhai oleh Allah

dan yang paling penting :

2011 - Hidup untuk sekeliling...kerana Islam itu kesempurnaan...
belajar untuk hidup dalam cara islam yang sempurna (InsyaAllah)
belajar untuk meredhai kerana redhai itu sebahagian dari kesempurnaan iman..
belajar untuk jadi yang terbaik dari yang paling baik...

Insya Allah jika Allah mengizinkan...
Amin....

No comments:

Post a Comment

Chat Room...