Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

Satu Jam 2 Minit

hari ini terase bagai dalam sejarah jer ... "Satu Jam 2 Minit" ...Satu perbualan yang agak2 best n seronok..setelah sekian lame aku x borak nan die sebegini tp pade arini aku dpt ag borak cam dulu ngan die...law dulu aku je salu call die..ckp lame2 tp skunk nape die lak yg salu call aku...Ya Allah betape aku rindu nyer kat die...betape aku rindu nyer suasana seperti dulu..dapat jumpa selalu macam dulu..Andaikan masa berputar kembali akan aku pusingkan agar aku berada dalam kemanisan...tp aku bukan Tuhan yang bisa lakukannya..bukan hak ku untuk aturkan kehidupanku Ya Rab..Aku hanya mampu berdoa...


awak seyes saye cakap 2 3 arini saye ingatkan awak..seyes,sumapah x tipu..tp nape salu begitu : setiap kali saye ingat awak msti awak msj / call saye..nape?. hari ni la paling lame awak call saye sejak kita kenal setahun 5 bulan 14 hari (26/02/2011) ... "Satu Jam 2 min ".. thanx awak .. seyes arini saye eppy sgt dapat dgr sore awak... berbeda sangat perbualan hari ni berbanding sebelum... mmg sgt lain..thanx make my life today so wonderful..spesel thanx kat awak..

ape yg saye suka ngan ayat awak arini :

1. ce cite ce cite....(so sweet)
2. da lame an awak x nyanyi kat saye..ce nyanyi skit
3. pelik la awak nie...bile saye call awak,awak tnye..bile saye x call awak pun awak tnye jugak
4. cam tu la kan... (^_^)
5. awak jgn letak ag k..

suke dengar awak ketawe hari nie...

tapi nape ke awak..kekdg saye tertanye gak..nape kite msh camnie..
padahal kita xda pape pun ..juz teman tapi mesra je..
tp sampe bile ek mende nie...
xpela awak if law jodoh kita ... saye akan tunggu..

cam awak pernah cakap mase dulu lepas 4 bulan kita kenal...
tue pun law awak ingat lagi la...
awak ckp kat saye :

" law ade jodoh kita,saye tunggu awak abis blaja 3 tahun nie..ape yg saye nak skunk awak fokus study awak n fokus on ur career"

so skunk giliran saye cakap kat awak lak :

"law ade jodoh kita,saye akan tunggu awak trime saye x kire bape lame pn saye harus tunggu awak,slagi hati saye kat awak,saye akan tunggu"

percayalah,lam ati saye hanya ade awak je..
lam fikiran saye hanye awak je...

law akhirnya saye x bersama awak .. saya redha..dan saye nak awak taw saye da sedia terima semua tue tanpa ada rasa kesal n sedey d hati saye..

believe me....

rase nye sampe sini je awak.saye nak solat nie..salam....

10 comments:

  1. erkk ini ko borak dengan awek ko ke QQ?? :hampa

    hehe gurau jek. bagus2 pentingkan study dulu k? kalau jodoh tak kemana..;)

    ReplyDelete
  2. SS : bukan awek la...juz kwn mesra....hahahhah

    ReplyDelete
  3. perghhhhhhhhhhh..bhye QQ lenim..xsngke lop..hahahha..molep la tu..bia la berjaya dlu..
    gud luck..wakaka

    ReplyDelete
  4. wahh, msti seronokkn dpt ckp
    lama2 dgn insan yang trsyang :) anyway bro
    aku doakan jodoh ang dgn kkasih sehingga keakhir hayat kekal :)

    Gambar Budak Yang Telah Didajalkan

    ReplyDelete
  5. RR : mmg seronok gile la ... thanx bro.. hope so la....

    ReplyDelete

Chat Room...