Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

23 MAC 2011 siri 2

salam sahabat...

hari ini aku ase tol2 tenang walo pun air mate aku nak mengalir..
tenang sangat aku rase bile aku dapat ziarah kubur arwah anis fadli n hafiz kasim..
setiba je aku kat perkarangan kubur hati aku sayu jer..
sampe la aku masuk ke dalam kawasan kubur..
air mate nie terase cam nak berguguran jatuh tapi aku tahan jerk...

melihat keadaan wani mase kami membace surah al-fatihah terase cam laju je air mate aku nak turun tapi aku tahan aku xnak nangis depan makan kubur...

tapi aku rase lega setelah skian lame aku nak g ziarah kubur mereka akhir n ya aku dapat jugak pergi hari ini ...
thanx kat waniey coz ko sudi teman aku k...
kite same2 merindui mereka...

3 comments:

  1. T_T
    gler ko taching aku doh..
    ko bla jek,terus aku nangis...
    sob3...
    sedih sgt...

    ReplyDelete
  2. takziah drpd aq...aq pun turut sedih gak.....
    moga roh diaorang ditempatkan disisi org beriman...amin

    ReplyDelete
  3. salam..turut bersedih plak baca entry ni..btw arwah tu sape?sori brtny..apa2 pn al-fatihah utk mereka..semoga dtempatkan dkalangan org2 yg beriman..amin..

    ReplyDelete

Chat Room...