Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

hang-out

huh,penat nyerrr...

perghh!! bapak penat nyer,seharian jejalan ngan kwn ku kemal....
akhirnya,aku dapat gak lepas gian aku...

arini saje sume gian aku dapat aku lepaskan...

1. aku dapat men boling...
perghh!!! bapak la lame nyer aku x men boling..
ade la dekat 3 bulan aku ase....
lame tuh,law dulu tiap2 mgu dapat men boling..
pendek kate sebulan tuh 2 3 kali la kua men boling...
fes2 aku ingatkan aku kalah...coz mule2 baling je masuk longkang...
tp at last aku menang gak...
hah!!dapat strike kann...eppy la..
lame x men lame la x rase feel strike tuh....
nie la jatuhan pin yg aku dapat

hanya 107 mate je yg mampu aku dapat..coz fes2 td masuk longkang....

yang kedua :

ape ag,gian karok la....naik gile aku melalak lam bilik karok tuh tadi..
10 lagu aku bedal ..gile x gile kan....yela nak enjoy ngan kawan yg da lame x jumpe tuh...

gian yang last yg da lame aku pendam :

tengok wayang la...gile duk blaja kat kelantan tuh satu wayang pun xde..
bosan kot...nie da alang2 balik cuti..aku spent la mase nak tengok movie...
mmg respect la KRU wat cite HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA tuh..
terbaik dari ladang lah...
tabik spring!!!..
cite melayu berwajah inggeris..
cam tengok cite omputih la plok td tuh...


pasnie da x gian da kot..coz sume gian yg terpendam sume da termakbul...
pd korg yg x tgok ag cite nie cepat la tengok..
best!! (^_^)

2 comments:

  1. best betoi hangpa pi jalan2.....next time bleh aq join hangpa....ahahahha

    ReplyDelete

Chat Room...