Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

sitemap




apekah sitemap??...
aku x taw gak pew tue sitemap..
wat2 taw je nie...
tue pun aku minx tunjuk ajar dari SyedGraphix...
mujur la die tu baik nak tolong aku nie kan..
thanx geng...
law korg nak taw sitemap tue ape..
korg ley search kat google nie...
xpun follow je care yg kat bawah nie ;

LANGKAH-LANGKAH




COPY code di atas..

- Buat satu post atau entri baru dalam mode HTML.

- Namakan POST anda dengan nama Sitemap , Isi kandungan atau apa2 sahaja yg korang rasa sesuai dan berkenan..

- CTRL + F dan taip www.abufarhan.co.cc , Kalau korang dah jumpa..tukarkan URL tersebut dengan URL blog anda sendiri.

Note : Pastikan anda set tarikh post untuk sitemap sebelum atau di awal2 entri pertama yang korang tulis di blog korang.Letakkannya di bawah kategori atau label yang korang dah label tu tadi. macam aku , aku labelkan di bawah nama "Sitemap" .Kalau x, jadi macam aku tadi..terpublish sebelum set date. haha

1 comment:

  1. Assalam...errkkk???QQ code x nampak...cube ubah kat post option > Compose Settings tukar kepada > Show HTML literally...nnt nampak laa code asal tuu...tutorial lagi nice kalau letak link rujukan sumber asal...supaya org leh banding2...tahniah ade sitemap :bagus <---copy paste kat BCR baru nampak icon...hahaha

    ►Kontest : Blog Review Assignment 1 Oleh Jejaka Terhangat

    ReplyDelete

Chat Room...