Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

Di saat aku mencintaimu Sinopsis

Assalamualaikum..Entri kali nie QQ nak mempromosikan sebuah cerpen yang dihasilkan sendiri oleh QQ..Tajuk cerpen nie - Disaat Aku Mencintaimu. Permulaan ni QQ nak korang baca sinopsis dulu ya...


Disaat aku mencintaimu ini adalah merupakan sebuah cerpen yang diadaptasi dari kisah seorang lelaki yang mencintai seorang gadis yang betul-betul dia cintai . Dan disaat dia mencintai gadis itu,hatinya memberontak keras agar dia melepaskan gadis itu pergi dari hidupnya kerna dia tahu dia tidak layak untuk memiliki cinta gadis yang begitu baik,suci dan tulus hatinya. "Adam akan pergi meninggalkan mia buat selamanya. Anggaplah kita tidak pernah ketemu sebelum ini. Adam bukan yang terbaik buat Mia ".itulah ucapan terakhir adam buat mia sebelum adam pergi meninggalkan mia. Ikuti kisah selanjutnya dalam Disaat Aku Mencintaimu..

Nantikan kemunculan cerpen sulung QQ yang diadaptasikan dari kisah seorang lelaki yang bernama adam..Diharapakan semua bersabar ye..

4 comments:

  1. hope terlaksana la novel ni..novel aku 2 x siap2 lagi...

    ReplyDelete
  2. knape guna adam?takde nme lain ke QQ???Nanti adamxis kembang hidung...keh2

    ReplyDelete
  3. ok great.. i will waiting for it :)

    ReplyDelete
  4. wanie : nie juz cerpen je...tp panjang gak la..

    aisya : malu la nak gtau sape name watak utama

    graw : myb esok ko terlaksanala siri 1

    ReplyDelete

Chat Room...