Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

Bundle !!

:hai
Assalam sume bloggers...
entri kali ni aku nak bawakan sal "Bundle:..
kenape ramai org suke sangat beli baju kat bundle erk... :erk
ade bezakan Bundle ngan baju2 yg kite beli kat bazaar2..
bazaar2 contohnye la macam kat wakaf che yeh or rantau panjang,kelantan an..
law bundle nih more tu baju yg terpakai an..
law bazaar nih macam baju made in thailand or china an...
like cam at wakaf che yeh tuh baju sume made in thailand..
tuh bagi pendapat aku la kat...
korg camne lak?

aku bile org cakap je sal bundle kan..
mesti aku pelik n hairan..
nape org suke ke sane?
aku bile dengar je mesti akan meremang n rase cam geli skit la...
ntah la nape?
coz cam kotor sikit...
law stakat baju at wakaf che yeh aku ok lagi la nak belikan..
law bundle :ohno ragu-ragu sikit la...

maybe mase bace entri aku nih korg akan cakap aku kerek kan..
tapi its realiti...
tu la yg aku rase...
aku bukanlah anak load ..
anak dato' or tan sri jauh sekali..
aku hanya mampu je...
yela bagi aku bia beli yg mahal..
puas hati n tahan lame..
x salah kan beli untuk kepuasan diri..
untuk kegunaan kite jugak kan..

maybe one day aku dapat kawan yg suke barangan bundle kan..
aku akan belajar selami care idop dorg..
dapat jugak aku tahu camne kan..
ape yg spesel...
:idea

Assalam...
:bye
-qarlqhairiey-

5 comments:

  1. ReYnn pom x suke bundle juga :salam XD

    ReplyDelete
  2. spanar suka bundle..slu gak beli barang bundle tpi ada org geli nk pkai yg bundle..knon bekas org la pe la..tpi spanar ok je..

    ReplyDelete
  3. moon x pandai pilih baju bundle pun... huhuhu...

    ReplyDelete
  4. along fara suke bli bju bundle..
    die kte bju ori tu..
    cume bundle la..
    hehe..
    :p

    ReplyDelete
  5. reynn : same la kite...

    sbk : :erk .. i cume rase geli je..

    moon : :erk

    fara : yeke ori?kekdg cam berbau je baju2 tuh

    ReplyDelete

Chat Room...