Kau Sahabat,Kau Teman !!

Like Me !!

silalah klik ...

Global Promotion Alliance

maaf andai ku mencintaimu ...

semalam duk layan cite ayat-ayat cinta . ending die sangat sedihkan . teringat lak ayat maria ( watak lam cite tue ). "kini aku mengerti antara cinta dan memiliki dua perkara yang berbeza". cinta tak harus memiliki . memiliki tak semestinya selamanya . walau kita cinta orang tue kekadang kita x bole memiliki dia dan adakah kita ingin memiliki dia untuk selamanya . dah macam kene lak ngan aku . walaupun aku cinta dia aku takkan bole memiliki dia sebab die lebih sayangkan orang lain dan orang itu lebih memerlukan dia . apa yang aku harapkan aku akan terus kekalkan rasa cinta itu sebab sebahagian rasa itu ada kegembiraan disebaliknya . never being happy and feel suprising before . walau untuk beberapa hari .

saat pertama kua makan bersama berdua ada satu rasa yang wujud . tetibe ngah makan sambil berborak dia wat aku rasa malu sebab die tenung aku sambil tersenyum . indah . pergi suatu tempat yang aku teringin nak pergi . buaian pusing . indah . heaven . sambil pegang tangan . menarik hati . for the ted . for the fes time . swear . never felt before . hari demi hari . bagai hari itu milik aku . the most important thing . the values of give and take and appreciatable . im never learn before . aku dapat something new . aku belajar how to appreciatable . camne nak hargai setiap mase bersama and kenangan . untuk bowling . untuk tangisan . untuk tisu . untuk segalanya . gigih . amek aku . just wanna to suprising me . suapkan makan . cares bout me to do check up for my sickness . thanx . memang speechless . shocked . the way die bole remember wat i said before . for the myvi . for the shall we . for the everything . still inside my mine . try to keep remember it . even die sedih . mampu tersenyum . like the way die laugh and smile . hahaha . "berangan kau bella". mungkin cukup dengan pasaan tu kot . maybe die wanna be my fren . but i will remember the moment . im really appreciate . terharu tau . mungkin makan malam untuk kali itu kali terakhir die suapkan aku makan saat aku sedang sakit . dan aku harap senyuman dan tawaan itu bukan yang terakhir aku tengok . saat ini aku nak build up semangat aku . aku harap . untuk seminggu je . seminggu je nak rase semula rasa itu . sebelum aku accept the reality . pape pun thanx for everything .
Read More..

Chat Room...